lørdag 4. juli 2009

Ja så var det det å komme i gang med å blogge da... Lurer på om det er noe for meg? min yngste sønn sier jeg har så mye jeg må mene..derfor må jeg visst begynne å blogge. Så da får vi se om det blir noe.
Bloggen kommer nok til å handle om det meste som streifer mine tanker, og det er ikke rent lite :)
Mye en kan tenke på både ang barns beste, om innvandring og flyktninger og innvandreres forhold i Norge, om hunder og om dagliglivet og dagligtankene som streifer en i løpet av en dag...

Når jeg begynner dette prosjektet så er vi på vei til Bornholmsykkelferie. Det skal bli spennende! Vi har jo hatt så varmt vær og så godt vær lenge nå, men nå meldes det væromslag, men det behøver vi ikke...selv om vi ikke akkurat behøver 30 grader på Bornholm. Men vi får se hva dagene bringer. Vi er i Lund i Skåne, og her er det varmt! Vi har vært ute og spist et nydelig måltid, men var glade for å gå tilbake til et avkjølt hotelrom på Hotel Planetstaden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar