lørdag 13. mars 2010

Jeg leter etter vår... for jeg vil danse mot vår....



En nydelig dag har vi hatt i dag, MEN det ligger enda masse snø hos oss.

Selv om grusen i bakken opp til huset kommer litt fram...
så er det enda masse snø som skal smelte.

Jeg tror det blir en stund til jeg kan klippe rosene.

Vurderer å ta på meg ski for å få beskåret frukttrærne...
Jeg rekker i allefall opp til toppen av de i år.

En stakkars liten staude prøver seg med litt grønne blader på murkanten.

I dag måtte den lette motorsykkelen ut av sin vinterdvale,
- iallefall for å stelles litt med.
Det er visst en som venter på å bruke den til og fra jobb igjen.

To damer fikk kost seg på verandaen med lunch.
Deilig!
Det er godt at verandaen er skuffet tom for snø,
slik at solstrålene kan nytes,
og vi kan begynne å spise noen av våre måltider der.
DET er lykke!
Vårlykke!

- og jeg vil danse mot vår-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar