søndag 16. mai 2010

Cosmo forteller om inntrykk fra besøksuka.




"Neimen Svein ligger du utpå veranden og holder på med noe rart, jeg kan godt hjelpe deg. Jeg kan nok klare å olje eller hva det er du gjør jeg."


" Jeg øver meg på å ballansere oppå her, litt vanskelig, men øvelse gjør mester."


"Er jeg flink nå?"


"Nå har jeg lært ballansekunsten, så nå kan jeg "vakte" akkurat som Trixie gjorde og som Leah Marie gjør når hun er på besøk. Det at jeg bjeffer både på biler, folk, blomster og fugler, det gjør vel ingen ting. Jeg vil jo bare passe på dere!"



"Slitsomt med så mye "vakting", nå må jeg sove litt på kuputa."



"Og så måtte jeg bade, snakk om uflaks. Kan ikke forstå det, gned meg jo bare litt i den gjødeslen dere ga til blomstene, det luktet vel ikke så ille vel."



"Nå vil jeg ha litt privatliv, du har tross alt nettopp vakset HELE meg bestemor, og jeg blir egentlig litt genert av slikt."



"Det tar på dette besøkslivet, og ikke har jeg Smule å leke med heller, så nå må jeg hvile litt".


.

3 kommentarer:

  1. Ja seeeeeeeeeeeee så fint han har det i Grimstad!:D <3

    SvarSlett
  2. Ja han har det fint, og vi har det fint :D Og han er veldig søt:) Men tipper han synes det blir gøy å leke med Smule igjen <3

    SvarSlett