fredag 17. september 2010

Så er jeg i gang igjen.



Det er lang tid siden siste innlegg fra meg her på bloggen. Masse har skjedd i sommer og høst. Og da gjelder det å prioritere. Bloggen har blitt nedprioritert i en periode, men nå vil jeg ta den fram igjen.

Selv om jeg har hatt mye å gjøre i de siste månedene, så har jeg likevel ikke tappet meg helt tom for energi, det er godt å merke. Det er ikke så mange måneder siden jeg skrev bloggrekka om det å være utbrent og veien tilbake. Derfor konstanteres det at jeg er veldig mye bedre enn jeg var for 1 år siden, og DET er godt å merke. Selv om jeg er sliten, er det ikke den uendelig altoppslukende slitenheten jeg merker. DET er jeg overlykkelig for.



-Prøv å bli lykkelig istedenfor vellykket, ønsker alle en dag fylt av lykke og glede.- ♥♥

2 kommentarer:

  1. Der var du ja! Godt at du er tilbake og at du kjenner at tingenes tilstand er blitt bedre :D Jeg og ser gjennom bloggen min at jeg nok er bedre integrert enn jeg var for ett år siden, det er godt å lese tilbake at det faktisk har skjedd en utvikling!

    SvarSlett
  2. Ja det er en måte å se framgang på flere måter når en ser tilbake i det en skriver. Flott du ser du er bedre integrert og at utvikling skjer!

    SvarSlett