søndag 22. november 2009

Litt opplevelser rundt Biscotti, Twitter og googling.

Ja, jeg er på Twitter, og til dere som ikke er der, det kan anbefales. Jeg lærer masse. Jeg får tips og innspill. Jeg får kontakt med folk i samme situasjon, - og i motsatt situasjon. Det blir diskusjoner, det blir uenighet og det blir enighet. Man deler opplevelser på godt og vondt!

Jeg leser jevnlig bloggen til @flinkepike som jeg har fått kontakt med via Twitter. Det er en nydelig blogg! Hun hadde en oppskrift på Biscotti. Hun twitret om at hun spiste Biscotti og drakk Chai. Begge deler måtte prøves. Jeg testet Chai på "Den siste glæde" i Lillesand, det var nydelig! Men Biscotti ville jeg bake selv...Jeg fant ikke oppskriften med en gang, og @flinkepike fikk jeg ikke kontakt med på Twitter akkurt da. Da tenkte jeg at jeg googler flinkepike og Biscotti, så kommer jeg vel lett til hennes blogginnlegg med oppskriften... Som sagt så gjort.. Men fikk litt sjokk. Jeg visste jo at man la igjen spor etter seg på nettet, men at det var så tydelig, for opp kom dette:
___________________________________________________________

Twitterlisten

I dag drakk jeg Chai Latte etter inspirasjon fra @flinkepike, i morgen vil jeg prøve meg på hennes Biscotti..Men vaniljeekstrakt hva er det? ...
www.twitterlisten.no/twitterlisten/276714?offset=24&max=24 - Bufret -
____________________________________________________________

Mit første treff på Google var altså det jeg selv hadde twitret om dagen før... Hmm litt skummelt også i grunnen med Twitter..men veldig moro..

Og Biscotiene fikk jeg bakt, de ble gode, det blir flere av de... en oppskrift jeg har fått takket være Twitter og @flinkepike s oppskrift.


.
Kommenter gjerne!

.

2 kommentarer:

  1. Biscottiene til Flinkepike er herved berômte! Jeg tror den chai / biscotti kombinasjonen mâ vaere nydelig, og tenker at det mâ prôves det og :)

    SvarSlett
  2. Det bør prøves, dyppe Biscotti i Chai er tingen, har nemlig også kjøpt meg Chai-te nå, så nå "myknes" biscottien i Chai :) Nam i nam :)

    SvarSlett